KIA motors Slovakia (20. 11. 2007) |
|
Kia motors Slovakia The Power to Surprise
Tento slogan spoločnosti Kia Motors Corporation predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka v inovácii automobilov. Bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou a zároveň jednou z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete. Jej stratégia je založená na troch základných pilieroch – kvalita, flexibilita a produktivita. |
 |
 |
|
|
Tieto a celý rad ďalších informácií sme získali počas odbornej exkurzie v novembri 2007 v závode v Tepličke nad Váhom. Oboznámili sme sa s priebehom výrobného procesu v lisovni, karosárni a lakovni. Najzaujímavejšia bola montáž, výstupná kontrola automobilov a cvičné centrum, kde sme si mohli nasadnúť do automobilu a oboznámiť sa s riadením. Ako správnych ekonómov nás, samozrejme, zaujímali aj ekonomické otázky, hlavne mzdy a cena automobilov. |
Touto exkurziou sme si prehĺbili vedomosti z podnikovej ekonomiky a tovaroznalectva. Zároveň sme sa informovali o pracovných pozíciách pre absolventov stredných škôl. Čo nás najviac zaujalo? Príjemné a dynamické pracovné prostredie, nadštandardné ohodnotenie, zľavy na automobily značky Kia. Takže ktorý model si vyberieme? Picanto, Rio, Sportage alebo Cee´d?
|
 |
Študenti 2. A a 2. D
Kliknutím na obrázok sa zobrazí plná veľkosť
|
Posledná úprava Piatok, 01 Október 2010 10:39 |